fbpx
Безплатна консултация
МОЯТ ВХОД

Често Задавани Въпроси

Безплатна консултация
Ако не сте запознати какво представляват нашите услуги, Ви предлагаме да разгледате секцията с най-често задаваните ни въпроси. Ако не откриете желаната от Вас информация, не се колебайте да се свържете с нас!

Не открихте това, което ви интересува?

Безплатна консултация

Как да се абонирам за Вашите услуги?

  • Процесът е много лесен! Нужно е да се обадите на 0700 500 10 (на цената на един градски разговор), където можете да зададете Вашите въпроси, да обясните кои услуги желаете и да уговорим дата за провеждане на Общо събрание;
  • Да входирате заявка през нашия уебсайт ТУК.

Предлагате ли ремонтни дейности по сградата?

Топ Вход предлагаме индивидуални пакети, които да покрият всички Ваши нужди и изисквания. 

Относно ремонтни и обновителни дейности – имаме екипи, а също така и работим с множество партньори, изпитани през годините. Получавате качество на конкурентна цена, като ние извършваме и контролираме всички етапи на ремонтните дейности. Вие само трябва да дадете оценка в края на ремонта!

Живея в комплекс, мога ли да разчитам на Вас да поддържате зелените площи и подземните гаражи?

Поддържаме широка гама от услуги, които са съобразени с нуждите на всяка сграда в текущото ѝ състояние и всичко, което би се наложило в жизнения ѝ цикъл.

Можете да ни попитате за всичко от което имате нужда, а ние ще Ви отговорим веднага.

Какво да правим ако имаме хора в блока, които не си заплащат сметките?

Това е изцяло наше задължение . Ние се грижим и сме отговорни сумите да бъдат събрани навреме. Посещаваме редовно етажната собственост или колкото пъти е необходимо, за да съберем сумите. Ако не успеем да се справим сами, то използваме услугите на частен съдия изпълнител, като разходите са изцяло за наша сметка.

Ако някой съсед не си плати, неговите разходи, разпределят ли се между останалите апартаменти?

Не, не се разпределят. Поемаме това като загуба и се стремим да съберем сумите на 100%.

Можем ли да разчитаме по всяко време за съдействие?

Имате възможност да се свържете с нас по имейл, през уебсайта ни или на нашия телефонен номер, който е на разположение 24/7.

Как мога да заплатя своята сметка?

Вашите сметки можете да заплатите изключително лесно. Предлагаме няколко опции:

  • На касите на EasyPay, като регистрирате Вашите сметки на телефонния си номер. Така всички задължения към доставчици ще се показват на едно място. Без допълнителна стойност за услугата;
  • Онлайн чрез Epay, като регистрирате Вашия абонаментен номер. По този начин, всеки път когато излезе нова сметка, ще получавате известие. Без допълнителна стойност за услугата;
  • Чрез онлайн платформата ни, като въведете номера на Вашата кредитна или дебитна карта. Всички онлайн плащания са напълно защитени. Без допълнителна стойност за услугата;
  • По банков път на предоставения IBAN;
  • На място в етажната собственост на наш Касиер, като ще Ви уведомим за ден и час минимум 7 дни преди инкасацията.

Как мога да направя актуализация на апартамента си, в случай, че се промени бройката на живущите в него или ако съм нов собственик?

Става много лесно. Просто влизате в онлайн платформата ни и записвате промените. Също така, можете да изтеглите бланка от сайта ни и да ни я изпратите по имейл. Третият вариант е да се свържете с отговорника на Вашия обект, като той ще донесе всичко на място.

Как да постъпя, ако например е счупена бравата на входната врата?

Наши техници извършват регулярни огледи на обектите ни и отстраняват всички нередности като изгоряло осветление, неработещ ключ, регулират механизмите на вратите и др. Ако все пак събитието се е случило след огледа, винаги можете да ни сигнализирате на info@topvhod.bg, 0700 500 10 или чрез онлайн платформата ни в нашия уебсайт. Можете да разчитате на навременно отстраняване проблема. Техниците ни работят 7 дни в седмицата!

Кой следи за реда в блока ни?

Всеки обект си има отговорник, който е запознат с всички детайли по него. Стараем се да разрешаваме всякакви проблеми, свързани с междуетажната собственост. Водим индивидуални разговори със собствениците и достигаме до решения и крайни срокове за изпълнението им. Ако има спорове, то ние се намесваме за отстраняването им. Ако има ненужни вещи на стълбището, също ще ги заемем с изнасянето им.

Обвързваме ли се с Вас, ако подпишем договор?

Договорът ни е напълно неангажиращ и може да бъде прекратен двустранно по всяко време, като всички налични средства се възстановяват на датата, която е решена за край на взаимоотношенията между Топ Вход и дадената жилищна кооперация.

Как мога да свикам Общо събрание?

Необходими са 20% от идеалните части на входа да са съгласни с това. Поставя се съобщение за свикване на Общо събрание, с обявен дневен ред, 7 дни преди самото събитие. Можете да ни потърсите, за да Ви съдействаме с организирането му.

За да сте информирани постоянно!

БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ
МОЯТ ВХОД