Комплексно обслужване на етажна собственост
Добре е да знаем разликата между различните видове фирми, занимаващи се с управление на етажна собственост в България! Над 98% от фирмите в този пазар се занимават единствено и само с услугата “Домоуправител”. Останалите под 2% обслужват комплексно сградите.
Нека Ви обясним разликата. Като фирма от втория тип, Топ Вход се грижи не само за събирането и разплащането на Вашите сметки. Изградили сме инфраструктура и сме създали голяма партньорска мрежа, благодарение на което можем да посрещнем всички нужди както на сгради, строени в началото на миналия век, така и на мащабни затворени комплекси, въведени в експлоатация в последните години.
Бързо и лесно управление на процесите във Вашата сграда
Топ Вход е бързо развиваща се високо технологична компания. Всичките процеси на дейността ни са напълно автоматизирани и синхронизирани помежду си. И това важи не само за процеса на управление на сградите, но и за дигиталната платформа, която сме създали за Вас. Нейната функционалност е първа по рода си в България и Ви дава възможност да наблюдавате и управлявате всяка една част от процеса, случващ се в сградата Ви. (можете да прочетете повече за нашата платформа ТУК).
Един от основните ни фокуси е бързата реакция, когато клиент се свърже с нас. Като живущи в многоетажни жилищни кооперации, разбираме от каква важност е проблемите да се отстраняват максимално бързо. В крайна сметка нашият дом е нашата крепост и тя винаги трябва да е в изправност. Можете да се свързвате с нас по телефон или по имейл, както и през платформата ни. Гарантираме бърз отговор и отстраняване на проблема за часове.
Индивидуален подход според Вашите нужди
За нас е изключително важно да познаваме всеки един тип населена етажна собственост индивидуално. Когато представител на Топ Вход посети Вашата сграда, той ще знае всеки един детайл относно нея и както ще се убедите с времето, а може и вече да сте се, ако сте наш клиент, то ние знаем поименно всеки един от Вас. За някои това е топла връзка с клиента. Ние го наричаме индивидуална работа и подход. Все пак, ние също така сме и приятели с всички Вас!
Всеки един обект под наша юрисдикция получава пряк отговорник, който лично се занимава с казусите и управлението на сградния фонд. Запознат е индивидуално с всяко събитие и с отношенията между съседите. Зад него стоят структурирани звена, които отговарят за всеки един отделен аспект от работата, уреждането и поддръжката на етажната Ви собственост.
Бързи сме! Удобни сме! Пестим ценно време и пари!
- Съдействие 24/7 365 дни в годината;
- Индивидуален подход;
- Винаги информирани за всичко случващо се в сградата;
- Изцяло оборудвани с иновативни и модерни софтуери за работа;
- Широка инфраструктура, която спомага за навременното остраняване на всеки един възникнал проблем и за цялостното управление и поддръжка на сградата и околоблоковото пространство;
- Цени за всички допълнителни дейности по-ниски от пазарните, защото работим с партньорски фирми;
- Кристална прозрачност за постъпилите и изразходвани финансови средства;
- Без обвързващи договори!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.